14 april 2009

japp idag är det tisdag, vilket är jävligt bra eftersom det är sista dan med ställningen :D
Känns hur gött som hälst!
Håller på att städa mina rum idag igen, går verkligen långsamt alltså!  Men jag har så jävla mycket grejer så jag vet inte vars jag ska he allt.. Hur tusan ska de då gå när jag tömmer lägenheten helt? Spännande säger jag bara!
Men jag har gjort upp en plan på hur de ska möbleras om här uppe sen, mitt svarta och gråa rum ska bli ett "garderobs rum" och sedan de stora rummet förblir tv rum eftersom jag inte får plats med min skinn hörnsoffa någonannanstans :P
Det som ska ändras här är att hemmabio paketet ska fixas till eftersom jag ska byta tv bänk så det kommer nog bli bättre då :)
sedan i mitt gröna sovrum ska jag ställa in datorn och dra kablar till hemmabio paketet, perfekt! Tro inte att resten av huset ska få det lugnt och skönt, aldrig! Jag ska minsann visa att jag är hemma! ;p

Annars så ska jag vara kattvakt från å med imorrn :) Så jag ska bo i min fasters lägenhet så länge! Så ska ta mig en funderare hur tusan jag ska få ner filmerna jag har på datorn på skiva eftersom den skivan jag brände för att jag skulle te stugan funkade inte! Jävligt irreterande vill jag lova! Få nog ta och höra med Lena om hon kan bränna den åt mig om jag lägger över filmen på mobilen först, känns drygt att sitta å se filmen på telefon :P haha!
Sedan ska jag även ta och bränna en cd skiva som ska med! Klarar mig verkligen inte utan musik, de är hopplöst!
Sist jag var till vilhelmina för att packa grejer så hade ja ju ingen dator, vilket innebär ingen musik.. De slutade med att jag nästan klättrade på väggarna och var tvungen att göra en speciallare och koppla en gammal mp3 till sterion, funka de med..

Nä nu ska jag ta och fortsätta städa!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu