17 april 2009

Idag är det fredag och jag har haft en mycket trevlig dag än så länge :)
Ställde alarmet på mobilen igår kväll så jag lyckades faktiskt ta mig upp då den ringde imorse, med nöd och näppe vill jag lova! Sedan ringde jag sjukan eftersom jag nu ska kolla mina knän? ( mina leder ställer till de som vanligt )
Sedan så la jag mig i soffan och läste lite..
Vid 11 nångång ringde Emma och frågade om vi skulle fara ut och käka lunch, självklart hoppade jag på och vi möttes vid Kronan vid 12. Mycket trevligt, vi satt där och åt lunch, surra en stund, tog en fika och fortsatte surra tills Emma var tvungen att fara på spinningen och då var klockan vid halv 3 tro jag?
Mycket trevligt, vi ses inte ofta men då vi väl ses ser vi verkligen till att dra nytta av tillfället :P
Så nu ska jag ta de lite lugnt innan jag ska fara hem till mamma och pappa och äta midda ( är fortfarande kattvakt åt faster ) Känns riktigt skönt att bo i en lägenhet, göra va man vill fast ändå slippa laga mat.. kan de bli bättre? :P
Sedan får jag se va som blir av ikväll, blir säkert en film eller nått :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu