24 april 2009

Ojoj vilken dag de var igår! Klev upp 6 imorse för att duscha å göra mig iordning och sån skit som man brukar göra på morgon..
Sedan så drog jag och jonas iväg till Vilhelmina vid 8.30 nångång eftersom jag faktiskt skulle KÖRA UPP för körkortet klockan tio..
Nervös som fan var jag och det gjorde inte saken bättre att Elin hade skrämt mig med att kuggolle skulle vara på bilskolan också.. ( vilket han tydligen var också ) MEN honom slapp jag ;) tur de! Så nu har jag äntligen fått KÖRKORTET :D
Fan va ja ha längtat!
Så nu blire till att fixa de sista som ska göras på mercan å sedan blire att dra raggen med den :) Nice!

Har även träffat Marica idag! Hon tog bussen från Lycksele eftersom hon ska te dorotea och då får hon ju mellanlanda i Åsele :) perfekt! Åh va jag ha sakna hon så de ä tur vi börjar träffas ordentligt på månda igen :)

Nä nu ska jag ta och göra mig nån mat!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu