25 april 2009

ja, idag är det lördag och jag vet inte ritkigt vars den här dan har tagit vägen? Va chaffis åt Jonas och Sven-Y igår kväll och komme hem vid kvart över 4 imorse.. sedan var de tänkt att jag, mamma å pappa skulle fara till villis för att fortsätta tömma grejer ur lägenheten men som sagt, då mamma komme in å väckte mig halv 7 på morgon så kände jag mig inte direkt pepp på att fara men vatusan gör man?

Sluta med att mamma sa åt mig att ja fick stanna hemma å sova ( antagligen såg hon hur död jag var ) så jag somna om och de fick fara själva till vilhelmina..

Funkade tydligen det med!

Blev bokad chaffis ikväll med, men ikväll surra de inte om att va chaffis på byn utan nu funderar dom på BREDBYN!!
Herregud men aja, de ska väl gå de med!


Nä nu ska jag ta och kasta ikull mig ett tag så jag är pigg å allert då de ringer å ska ha skjuts!



Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu