27 april 2009

vilken  dag, faktiskt en av de värsta jag varit med om tror jag...
Har aldrig vare så här arg och kommer nog aldrig lyckas bli så här arg igen! Men va trodde jag? Min vanliga otur slår ju till som vanligt.. är helt förvånad över att jag ens fick vara utan otur på min 18 årsda å då jag skulle köra upp för körkortet..
just nu hoppas jag bara att de som gjort de här ska ställa allt till rätta!

Nä nu ska jag ta och slå på tv:n ett tag för å försöka glömma den här jävla dan!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Terese

Men vad hände på din 18års dag? =/

2009-04-27 @ 23:18:20
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: petra

härligt de :)haha ja de är nog smart att göra det först! ;p

2009-04-28 @ 20:34:33
URL: http://petraaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu