29 april 2009

Ja, nu har pengarna bara flugit iväg för mig igen.. inte direkt ovanligt men de här är extremt..
Nog för att de är saker som jag behövde och jag hade faktiskt räkna med att köpa de här sakerna den här månaden men som sagt.. en sak hade jag då absolut inte räknat med så jag vart jävligt pisst då jag insåg att bara där flög de iväg pengar! Men va gör man?!

Har iaf varit i vilhelmina idag och emilia åkte bil med mig dit och nadja åkte med mig hem.. den enda lektionen vi hade idag var samhälls så jag passade på att lämna in sakerna till jennie som jag gjort färdigt samt att jag faktiskt nästan gjorde klart hennes frågehäfte.. Jippi kanske vinner jag lite extra tid på något annat arbete under samhälls lektionerna sen... skulle verkligen inte sitta helt fel! Så det blir att jobba på ordentligt!
Ikväll blire nog en rätt så lugn kväll, hade tänkt att fara förbi på ica och köpa mig nån loka eller nått och sedan sätta mig och titta på film! Skulle vara skönt att komma isäng tidigt för en gångs skull faktiskt men samtidigt så kanske jag far över på garaget och försöker rädda min lilla stackars bil och då vet jag ju att tiden bara kommer rinna iväg! Jag hoppas verkligen att jag får någon som kan hjälpa mig annars lär jag få bosätta mig på garaget resten av veckan ;P haha!

Nä nu ska jag ta och fortsätta att kolla runt lite på nätet...


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu