30 april 2009

idag är det torsdag och jag har faktiskt vare ledig idag från skolan eftersom jag skulle på sjukan och tyckte de kändes onödigt att fara till vilhelmina sen...
Så nu ska jag bara vänta på ett brev från Nus i Umeå igen och sedan ska jag dit för mina knän.. jösses va less de kommer bli på mig i umeå, tycker jag är där hela tiden snart!
Annars så har jag tillbringat min dag på garaget för att försöka få däck på min bil eftersom de va nån annan jävel som snodde mina i söndas kväll!!

Men nu är den i tryggt farvar tills vidare..
Fast jag skulle gärna vilja veta vem som tog mina fälgar å däck å sedan veta vars de tog vägen...
Men den stackarn skulle nog inte ha de så roligt om jag fick veta för jag var verkligen ARG då jag fick reda på att de var borta.. Fast jag är iaf tacksam att de la massa gammdäck under mercan iaf, annars hade ju ännu mera saker gått sönder.. Men mina helger framöver kommer jag att få tillbringa på garaget för att få allt tillrätta igen!

Nä nu ska jag ta å fara över på garaget igen!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Tove!

faktiskt mina gammdäck ; ) haha

2009-05-06 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu