8 april 2009

ja, nu sitter jag här igen.. har varit dåligt med uppdateringar eftersom jag fortfarande har den här ställningen på mig för att min axel ska läka ihop.. avskyr verkligen att skriva med en hand för det tar sån jävla tid!
Men ska iaf försöka att orka ta mig igenom en uppdatering om vad som händer runt omkring mig just nu..

Som sagt så är ställningen kvar, jag är grymt less vill jag lova.. Men nu är det bara en vecka kvar tills den ska bort och jag längtar verkligen! De här 5 veckorna har verkligen gått sakta! Men jag har inte haft något annat val än att låta det gå sakta.. Har iaf haft tid på mig att läsa twilight böckerna och jag verkligen älskar dem! Har läst dem nu 2 gånger och sett filmen minst 500 gånger men jag tycker fortfarande lika mycket om den! Längtar verkligen tills 2:an kommer ut, då ska jag och marica ta oss en tur på en bio i stan och se den! Vi har så mycket planer jag och marica ;) Men jag ser verkligen framimot alla de planer vi har gjort upp :) ska bli riktigt bra!
Annars så ska jag ta och bege mig till stugan ett par dagar, min kusin och mina 2 kusin barn kommer upp så det ska bli trevligt :)
Fast jag lär ju inte direkt tycka att det ska bli roligt att se de andra köra skoter och jag får stå och titta på?!
Skulle nog tro att jag kommer göra ett tappert försök att köra med en hand bara för att jag tänker verkligen inte missa att köra skoter på påsklovet! ALDRIG!

Jag har även varit i vilhelmina med mamma och pappa och tagit bort lite saker från lägenheten eftersom jag ska vara ute ur den den sista maj.. Inser faktiskt nu att jag kommer sakna dem som bara den! Men jag får hoppas på att jag får en lika fin lägenhet sedan då ja flyttar hemifrån igen, vilket lär bli efter att jag gått ut skolan.. Men men jag får se hur det blir!
Men jag kan lova att jag har fruktansvärt mycket grejer som jag inte ens fattar att jag hade..
Man samlar på sig en massa skit vill jag lova!
Men eftersom jag nu ska ta hem alla saker jag har i lägenheten så har jag insett att jag har nästan lika mycket saker hemma så jag håller på rensa ut lite saker just nu.. Så det blir spännande och se hur mina rum kommer att se ut då jag är färdig  :P haha!

Nä nu ska jag ta och fortsätta att röja undan lite saker...!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: emilia

haha hinner du göra den innan examen? ;)

2009-04-09 @ 10:21:46
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu