21 augusti 2009

shit 4 dagar kvar av sommarlovet! Helvete vars har lovet tage vägen?!
Gillar inte alls tanken på att börja skolan på tisda! Mår nästan illa av bara tanken! Usch jag hatar de verkligen, hade det inte varit för att utbildningen är så pass viktig idag så hade jag nog hoppat av skolan helt å håller och jobbat istället..
Känns som man har mer ut av det.. Men aja, det är 1 år kvar att hålla ut sedan så slipper man vilhelmina :)
Nedräkningen börjar snart ;)

Annars så har jag jobbat några dagar den här veckan ( jag som skulle vara ledig och ta det lugnt.. ) har jobbat natt 2 dagar på rad vilket ger PENGAR! Sånt gillar jag! Pengar är något jag verkligen har användning för!
Annars så ska jag snart ta och fara och hälsa på Lena :)
Ska bli trevligt för vi har inte setts på ett bra tag nu eftersom båda har varit sjuka :/
Så vi har nog mycket att surra om nu idag! Fast vi brukar ju aldrig ha några som helst problem att hitta något att surra om ;)
Pratade också med Marica i början på veckan, vi pratade riktigt länge och jag fattar verkligen nu hur mycket jag saknar henne!
Min alldeles egna babe!
Ska faktiskt bli roligt att få träffa dig snart, jäklar va mycket jag har att berätta för henne ;) hihi


Nä nu ska jag ta och dra mig upp på Lenas jobb! 


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

Åh, saknar dig med med !

2009-08-23 @ 22:04:24
URL: http://maricaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu