16 december 2009

Onsda och jag har vare på ett besök på Katarina gården idag med klassen.. Va faktiskt mer intressant än vad jag trodde det skulle va så det va ju bra!
Jag förstår verkligen varför det är ett ställe för att hantera stress för jag var inte långt ifrån att somna när vi skulle sitta och ta det lugnt i fotöljerna..
Sedan gick det faktiskt bättre å hålla sig vaken ;P
Vi fick prova på att meditera, vilket faktiskt va riktigt fränt då man kom på hur man skulle göra.. Kändes som ja va i fylla och hade jag inte suttit i fotäljen hade jag nog ramlat omkull.. Hon sa att det berodde på att jag var väldigt stressad över någonting, jag kom inte direkt på vad jag va stressad över men ja antar att det är sant att jag är stressad över någonting iaf..
Vid klockan 3 komme bussen och hämta oss och det va faktiskt ganska skönt att få komma tillbaka till vilhelmina och veta att Åsele bara va en timme bort med buss..
Somnade väldigt bra på bussen påväg till Åsele och vaknade precis då vi stannade i korsningen där statoil stått förut..
vart riktigt paff att det gått så fort hem men det va väl inte direkt så konstigt..
hoppade av nere vid mig och gick sedan hem för att slänga i mig lite mat och sedan bege mig till Fabbe :)
Ska nämligtvis vara hundvakt ett tag ikväll, inte för att de gör mig någonting för jag å fabbe brukar kunna ha riktigt roligt tesammans ;) hihi
Vi ha haft en riktigt allvarlig diskution tillsammans för en liten stund sen så nu funderar jag på om jag ska fortsätta plugga..
Ha faktiskt vare duktig och gjort klart engelskan så den är nu inskickad och ur världen!

Nä dax å återgå till läxhögen!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu