22 december 2009

Idag har jag vare till Umeå alldeles själv, de va nog de tråkigaste jag vare med om men..
Gick där för mig själv på stan och kollade på kläder, filmer, cd skivor.. ja you name it bara för att få tiden att fara iväg.
bussen gick ju trots allt inte hem förän 16.05 så ja hade ju lite tid och fördriva med tanke på att jag va klar på lasarettet vid kvart över 12..
Men jag lyckades slå ihjäl tiden och satte mig på bussen för att bege mig hemåt..
Sedan ha jag å emma planerat in att fara å träna imorrn, vi ha inte riktigt bestämt oss vart vi ska fara men de hinns ju som sagt..
Känns skönt att få fara och träna på någon annan bana än algovik för den kan man ju snart utan till.. inte för att den är dåli för de ä den verkligen inte men de ä ju roligt å vara på andra banor med :)
Nä nu ska jag ta och tina upp lite och sedan ska jag fara och hälsa på Lena en sväng :)



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu