10 februari 2009

vaknade imorse av att jag frös som bara den, förstod snabbt att ja måste ha feber eftersom jag aldrig annars fryser..
Så ja stannade hemma från skolan för att kunna bli frisk till helgen! för ja ska banne mig inte missa tävlingen, glöm det!


Har typ nyss vaknat men är lix förbannat lika trött för det..  Hade funderat på att åka hem med 2 bussen till åsele men som sagt, den försov ja så nu funderar jag på om de inte är lika bra att stanna här i vilhelmina och bara sova i lung och ro..
Annars så var vi på en föreläsning om galda hudikteatern igår och jag å emilia vart riktigt taggade på att åka och se den! Emilia tyckte att vi skulle ta bilen dit eftersom hon tycker att jag borde ha körkort då :S
Snacka om press!
Men de vore fan grymt kul och få fara och se dem! Har aldrig skrattat så mycket åt en föreläsning nångång tror jag! Helt otroligt!

Nä nu ska jag ta och lägga mig framför tvn en stund!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

Japp! Så nu är det bäst för dig att du klarar körkortet i tid ! :D

2009-02-10 @ 21:16:07
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Nadja

Faktiskt rätt många! :P

2009-02-11 @ 10:11:53
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu