14 februari 2009

Japp, nu bär de snart av mot vemdalsskalet.. ska bara packa lite ;p ja är verkligen alltid ute i sista sekund!
Har egentligen ingenting och skriva eftersom jag bara vare sjuk men lite grann är väl bättre än ingenting? Nä, nu ska jag ta och packa de sista och äta lite frukost så vi kommer iväg nångång...! Jag hade tänk att vara lite ekonomisk och spara lite pengar med de kommer gå åt skogen nu för nu ska jag bara köra skoter hela helgerna, dygnet runt! Thats it!
Marica, jag kanske kommer å hälsar på dig i dorotea då ;) haha!


Nä nu måste jag gå...!



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du är utmanad ;)

2009-02-16 @ 19:14:24
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu