18 februari 2009

idag är det onsdag och jag har en halv kort dag idag.. slutar vid 3 och ska ha teori kväll på bilskolan klockan 4 så jag ska ta och gå ner på ica och köpa mig en sallad eftersom det blir så sent annars.. teorin brukar ju inte sluta förän 19.. rätt drygt faktiskt!
Har fortfarande inte hittat min ring :( Letade igenom HELA lägenheten igår men hittade den inte.. Vars fan kan jag ha tappa den?! jag vill ju ha tillbaka den!!

Ihelgen ska jag fara på skotermässa i gafsele, ska bli skoj å se de nya modellerna :) Va där ifjol också och det var ganska spännade då också på att se skotrarna som hade kommit dit, fast det var lite tråkigt att Lynx inte var där för det var verkligen något jag hoppats på men det är bara att hoppats på att de kommer iår :)  Sedan på sönda får jag se om ja kanske följer lolle å kollar på 1:a sm kvalet för de som köra norra kvalen.. Spännade!


Emilia, Nadja, Kajsa och jag sitter å lyssnar på rapattack just nu.. hur tusan kommer man på såna här texter?








Nä nu ska jag ta och kolla mailen!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu