24 februari 2009

Idag är det tisdag och jag ska åka till Åsele, morfar ska få hjälpa mig lite med matten hade jag tänkt!
Annars så känner jag att det här inte är en dag som jag tycker om! Känner mig jävligt arg just nu! Men jag tänker fasiken inte ge mig! Jag ska minsann få det att funka!
Just nu sitter jag å Emilia och gör samhälls för att få ta sovmorgon imorrn, och då börjar vi inte förän 12.40 så det ska bli riktigt härligt att ta sena bussen imorrn!
har varit så duktig och samlat alla sakerna som jag ska göra efter lovet i en mapp så jag kan ta med mig det hem.. Sedan så måste jag väl börja på att flytta ut sakerna ut lägenheten snart också, så jag hoppas att mamma och pappa ska dit och bära lite grejer för då kan jag sitta på bilskolan och plugga lite teori, fast det är ju 30000 dagar kvar tills ja får ta körkortet men det känns ändå skönt att ha gjort lite av teorin så är det inte så mycket man måste rå plugga på sedan..

Åh nu skiner solen och det är underbart vinterväder ute och jag sitter här på skolan?! Åh jag vill fara ut och köra skoter och grilla! Shiiit va ja ska köra skoter i helgen! Jösses!


Nä nu ska jag ta och fortsätta med samhällsen så jag får sluta nån gång!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu