26 februari 2009

torsdag och jag känner mig riktigt trött!
Men imorrn är det freda och då är det lov! Sitter just nu och håller tummarna för Nadja! Fast jag vet att hon är riktigt duktig så det går nog bra! Men man kan ju hålla tummarna iaf! ;)
Annars så var jag duktig imorse och var iväg tidigt från lägenheten, gick ända fram till Maricas dörr å de har jag inte gjort på länge.. Men när jag kommer så var ytterdörrn låst, jaha tänkte jag och slängde mig på telefonen men ingen svara, ja bankar på fönstret men ingen dyker upp i gardinen.. jaja tänkte jag och står jag utanför och väntar en stund.. efter ett tag blir jag less och ringer ännu en gång och smsar som tusan till marica för att få komma in i trapphuset eftersom de va ganska kallt imorse.. tillslut får jag marica att vakna så ja vart insläppt :P haha!

Känns jobbigt att behöva springa ner på ica efter skolan och handla, måste handla någonting som jag kan äta till min köttfärslåda ikväll, känns inte direkt lockande att bara äta den..
Ska även köpa en liten yoghurt som jag kan äta till frukost imorrn bitti, hoppas verkligen att de har nå fräscha yoghurtar på ica idag annars får jag ett anfall!
Fick även hem rabatt häftet från ica igår och hittade många bra saker men eftersom det är lov så är det ingen vits att köpa hem en massa saker, de hinner ju bara bli dåligt...
Men lite saker ska jag då köpa hem :)

Nä nu ska jag ta och surra lite med Emilia & Idah..!


NADJA HAR KLARAT KÖRKORTET!!!!!! GRATTIS NADJA!!!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu