27 februari 2009

Japp nu är det lov för hela slanten! Äntligen!
MEN har en hel drös med skolarbeten som måste göras, typiskt va? Men det är bara att bita i de sura äpplet och kämpa på, de verkar ju som att jag kommer ha 5 hela veckor att sitta och dryga med dessa arbeten, jösses va less jag ska vara alltså! Men så kan de gå..
Annars så sitter jag hemma i Åsele nu vid mammas bärbara dator, tog med mig upp på mitt rum och sitter där och lyssnar på rixfm via tv:n, har ju skaffat mig ett hemmabiosystem så de dunkar så härligt ;P
Ingen tvekan om att det hörs att jag är hemma! HAHA! Så skare va!
Har egentligen inte så mycket att berätta just nu, händer ingenting ovanligt i mitt liv just nu.. samma sak varje dag..! Skit tråkigt men jag antar att man inte kan förvänta sig så mycket mer då man går i skolan heller...
Den styr ju verkligen hela ens liv, åtminstone så styr den mitt :P

Just nu lägtar jag bara tills imorrn för jag har planerat att ta mig ut på skotern imorrn, har verkligen längtat efter att kunna fara ut en hel dag och köra! Måste köra så mycket som möjligt nu eftersom jag vill hinna köra så mycket som möjligt innan jag opererar axeln tisdan den 10:e mars.. Usch känns som de kommer att förstöra mycket för mig men det måste ju göras tråkigt nog! Därför tänker jag bokstavligt leva på skotern så mycket jag bara kan! Hade det inte varit för att jag bor på sån dålig plats i vilhelmina så hade jag nog banne mig tagit skotern dit då jag ska dit på lovet, fast jag skulle ju egentligen kunna ställa den hos min kusin...? haha de lät fasiken inte så dumt! Nä nu få jag nog ta och ge mig!



Marica, jag ringer dig i veckan! <3



Nä nu ska jag ta och vara lite social tror jag...



Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu