28 februari 2009

lördag, härliga lördag!
Vaknade imorse och tittade ut och såg att de va as fint väder ute! Men kallt vare så jag somnade om igen och vaknade vid 10 och då hade det blivit varmare så vid 12 tog jag på mig skoterkläderna och for ut å körde med pappa en sväng! Riktigt underbart att köra där och bara finnas till! Det slår allt!
Så nu ska jag läsa lite ur böckerna som jag tage hem från skolan, har massa uppgifter att göra så jag har bestämt mig för att åtminstone ha läst ur boken ihelgen iaf.. resten får jag väl ta tag i senare ;P haha!
Typiskt ord för mig va?

Nä nu ska jag ta och läsa lite!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu