3 februari 2009

idag är det tisdag och jag ska åka hem med 2 bussen idag.. För äntligen ska jag få klippa mig! Blir galen på att luggen har blivit så lång att den hänger ner i ögonen på mig så jag ser fasiken ingenting! ser verkligen fram imot det :)
har håltimme nu så snart ska jag dra å käka så man hinner äta palt innan den tar slut! Annars brukar jag ju ha den oturen..
Igår kväll så var jag och pappa på garaget för att skruva lös dämparna på skotern eftersom jag skulle få lämna dem idag.. Rätt var de var så stiger en utlänning in i garget och kollar runt och kommer fram till oss och frågar: Vägen till övik? vägen ja ta?
Kändes lite dumt för jag kände bara hur jag kolla på honom som han vore som mars, av alla hus som finns i närheten så kommer han in genom bakdörren på vårt garage?
scary!

Nä nu ska jag ta och gå och käka!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu