8 februari 2009

nu har jag kommit hem från Lima. Kunde egentligen vare hemma igår kväll men jag och pappa bestämde oss för att stanna efter vägen och sova.. va sjukligt trött innan vi stanna vill jag lova!
Jag och pappa åkte så vi var nere i Lima på freda kväll så vi for upp på banan och parkerade och startade elverket och osv.. Skulle egentligen titta på film med datorn var det tänkt men de orkade ingen av oss så det slutade med att vi gick och la oss direkt. Vaknade sedan på lörda morgon vid 6 av att det var svinkallt! Så det måste ha vare kallt på natten för det kändes som det skulle ha vare -45 grader.. men ja klädde på mig och jag å pappa började lasta av skotern från släpvagnen.
Sedan så vart tävlingen föresenad eftersom det snöa så himla mkt och man såg inte ett skit ute på bana.. Så de tog och markerade banan lite åt oss! På första heaten vi körde så kom jag över ett hopp och när jag landa hörde jag en smäll och hur det rassla.. tänkte inte mer på de utan körde klart mina varv och sedan när ja kom in i depån så såg vi att jag kört bort hjulet som sitter vid boggiedämparn.. men ja körde mitt andra heat iaf så nu imorrn blir det att ringa och beställa ett nytt hjul! Innan nästa helg eftersom det är tävling då igen..!

Nä nu ska jag ta och lägga mig å vila lite ;P


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu