9 februari 2009

idag är det måndag och jag har just kommit upp på skolan, har haft körlektion på körskolan.. Har åkt på världens förskylning tror jag, snorar och har mig hela tiden..
Känns som jag har feber nu också :/ hoppas de känns fel! Har verkligen inte tid att bli sjuk nu!
Har sjukvård nu men har ingen lärare.. kul? nä faktiskt inte eftersom jag har lite saker jag behöver fråga om för att jag ska kunna fortsätta.. Men men inte så mycket att göra åt..
Marica den snorungen är hemma idag eftersom hon är sjuk :/ skit tråkigt, vem ska ja nu gå å handla med?

Nä nu ska jag ta och ringa husvagnscenter i dorotea!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu