17 januari 2009

Lörda, förstår verkligen inte vart den här dan har tage vägen :S tycker att ja nyss vakna?
Iaf så var jag vaken 9 imorse?! :O Hade lova lolle att han skulle få låna garaget på morron innan han skulle ut med skotern så jag fick ett sms vid 9 med frågan om ja va vaken.. haha han hade verkligen tur att jag redan var små vaken, annars hade jag aldrig vakna ;P haha, sover ju alltid som en stock annars!

Var och köpte nya skoterbyxor idag också, mina gick ju sönder på arctic cat cup så det var bara att fara å köpa nya.. Hittade ett par svarta som fick duga, hade egentligen spana in ett par röda eftersom jag har en röd jacka men de hade inte de röda byxorna hemma å jag orkade verkligen inte vänta en vecka på att få dem så svarta vart bra! Var även och kollade på en ny hjälm fast hittade ingen jag fastnade för så det fick va, får kolla lite senare då min hjälm verkligen börjar se sina sista dar..
Sen så körde jag till sveja fram å tebax, härligt att swischa fram där i skogen och bara finnas till, helt underbar känsla! Absolut de bästa sättet att tänka på tror jag!

Hövva, känns inte direkt lockande att fara till vilhelmina på månda morgon, hatar verkligen vilhelmina :S skola, skola å återigen skola.. är så sjukligt less å då har vi inte fått vårt mördar schema heller än.. kul?
Tur att man kommer behöva va ledig lite nu och då iaf så man slipper lite grann iaf ;P haha!
Men på månda ska jag gå ner te hans och beställa fler startnummer skyltar till skotern, kan va bra att ha ett på lager för man vet ju aldrig om dom får för sig att lossna eller om man kör sönder dom.. har ju redan hett sönder en så..

Nä nu ska jag ta och glo på tv:n ett tag...!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu