19 januari 2009

idag är det månda, suck.. vi har börjar på vårt nya schema på skolan oxå.. Undra hur tusan man ska orka den här teminen..? 9 -16.10 VARJE dag! sen typ 30 mins lunch på freda.. riktigt underbar.. typiskt vilhelmina....
Så just nu sitter jag och väntar på att den nya kursen ska börja. Lindrande vård! Tror den är riktigt spännande ändå, blir ju perfekt då den börjar nu så hinner jag läsa lite innan jag ska iväg och göra praktik i södertälje :) Ska ju vara på en avdelning där man vårdar personer i livets slut så det kan ju vara bra om man har hunnit läst lite grann iaf!
Tänk att om 3 dagar så är det 3 månader kvar tills jag fyller år, gösses.. de känns som tiden bara rinner iväg! Tycker nyss att ja fyllde 16 och fick ta skoterkorte som man väntat på hela live känns de som ;p haha!

Nä fy sjutton, nu längtar jag hem till lägenheten så jag får lägga mig framför tv:n och tare lugnt ett tag innan jag ska ta och byta gardiner och städa i garderoben.. Sen ikväll ska jag äntligen få se fortsättnigen på prision break! Spännande, det är nog det ända som är bra med måndagar! Annars kan man lika gärna ta bort måndagar från veckan.. den är lix åt helvete!


Nä nu ska ja ha lektion..


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma.

WHAT?! Nu måste jag ringa till dig ikväll. Blir nog efter 19. Gå d bra?

2009-01-20 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu