21 januari 2009

Idag är det exakt 3 månader tills jag fyller år.. Herre gud va de känns långt tills dess.. får hoppas de går fort!
Slutar 14.40 idag så då blir det att skynda sig hem och städa lägenheten eftersom jag åker hem imorrn till Åsele.. Lill syrran fyller ju år så man måste väl hem å gratta å äta lite tårta då ;) haha! Sen har jag inte bestämt mig för om jag ska åka tillbaka till vilhelmina på torsda kväll eller om jag ska åka på freda morgon.. Får väl se hur det känns imorrn kväll!
På freda ska jag, nadja och emilia gå på bio, ska bli riktigt trevligt! Ska också äta lunch med Emma på freda, känns som det är hundra år sedan jag träffa Emma.. Så det är verkligen på tiden :)
Har sjukvård nu fast har ingen större ork att jobba. jag vet inte vars orken har tage vägen någonstans.. Slutar väl med att jag har allt kvar tills sista veckan innan skolan ska sluta. Brukar inte vara så ovanligt då det gäller jag.. Måste verkligen ta och skärpa mig!

Nä nu är de bäst att jag åtminstone slår upp sjukvårdsboken om lärarn kommer in igen..



Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma.

Verkligen på tiden!

Jag är verkligen en impulsmänniska. Jag har bokat tågbiljetter samt hotell den 20-22 mars. Herregud.

Tur att du är där nere, för jag insåg nyss att jag åker ensam. HAHA.

Vi får dra en shoppingtur :)

2009-01-21 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu