23 januari 2009

Idag är det freda, äntligen! Ska bli så skönt med helg.. Var iaf hemma i åsele igår och firade min syster.. Riktigt trevligt med go mat och tårta till efterrätt! Tråkigt nog är helgen alltid för kort.. fattar fan inte varför man inte kan få gå skola på helgerna istället och vara ledig på veckorna istället.. fast skulle man gå skola på lördan å söndan så skulle de ändå va åt helvete!
Men nu äre bara 2 veckor kvar tills pappa och jag åker, spännande och det bästa av allt är att jag måste vara ledig fredan för att vi ska fara! Har jag riktigt tur, vilket det ser ut som så kommer jag behöva vara ledig några fredagar framöver :) perfekt!

Annars så sitter jag just nu och väntar på att jag ska gå ner på statoil och vänta på bussen för jag tänker åka med 12 bussen hem, de andra ska stanna till 2 eftersom de ska äta tacos med vår svenska lärare.. känns ändå rätt bra att ja valde att inte vara med å käka för jag åker häldre hem tidigt och gör nå roligt, funderar på att fara och träna på banan men det beror på hur sent det blir innan jag har komme hem och gjort de som ska göras först.. Men om det fortfarande är ljust ute då så lär det bli en sväng på banan!
Meeeen först så ska jag käka med Emma på kronan och sitta å surra med henne ett tag :) Det blir perfekt!

Nu ska jag ta och hämta mina grejer och gå ner till bussen!


Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycke :) ja den tycker ja oxå om :) trevlig helg!

2009-01-23 @ 15:51:44
URL: http://annatiilikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu