29 januari 2009

Idag är det torsdag och det börjar närma sig helgen! Tack å lov! Fattar inte varför den här veckan går så otroligt sakta! Vill ha helg nu!
Idag ska jag ta och dra med mig marica ner på samhälle eftersom jag ska köpa en kräm åt veronica och hämta mina startnummer skyltar som skulle bli färdiga idag! Skit bra! Sedan är det skoterklubbsträff på gäddsjön, vill fara å kika om de är nå folk där men då måste jag ju skruva dit dämparna igen för att sedan skruva lös dem på sönda ikväll igen. Känns jävligt besvärligt eftersom de tog sin lilla tid att skruva lös dem förra gången.. Men aja, jag får se hur jag ska göra!

Har även varit inne och kikat på Petras blogg och sett att hon har en tävling om en bloggdesign! Hon har verkligen gjort 2 snygga bloggdesigner! Jag skulle jätte gärna vilja vinna den 2:a bloggdesignen!  :) Här kan ni kolla på Petras blogg!

Nä, nu ska jag ta och städa mitt skåp tror jag, ser verkligen ut som ett bombnedslag!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, ja nog tänk jag de ;)

2009-01-29 @ 10:19:41
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: emilia

ja ;/ jag blir så less på allt som händer nu, tur att det snart är helg.

2009-01-29 @ 13:33:13
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: petra

svar: va roligt att du vill vara med :) lycka till!

2009-01-29 @ 13:42:40
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu