30 januari 2009

FREDAG!!! Äntligen! Hoppas på att få ta 14 bussen till Åsele idag! Då kanske jag hinner skruva fast dämparna så jag kan köra på lördag :) Hoppas, hoppas!
Annars så satt jag och pratade med Linnea igår så hon gav mig lite tips på hur jag ska klippa mig :) så nu har jag beställt tid att klippa mig på tisdag nästa vecka :) skit bra! usch va ja känner mig trött just nu, behöver verkligen en helg då man kan slappa och finnas till! Ladda upp batterierna är ett måste nu kan jag lova! snart är det lunch och då vet man att man gjort bort hälften av skoldan! Då börjar nedräkningen!

Nä nu ska jag ta och rensa igenom mina papper..



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: emilia

lägg ut bilderna du tog !! ;D

2009-01-30 @ 16:04:51
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Marica

Du är utmanad på min blogg :)

2009-02-02 @ 11:06:29
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu