5 januari 2009

Känns som de va ett tag sedan jag skrev men ja ha faktiskt inte haft tid att sitta vid datorn nästan någonting :S
Har alltid haft något att pyssla med nu när jag vare ledig :)

Annars kan jag berätta att min och pappas resa för att hämta sakerna i stockholm gick faktiskt inte riktigt som det va tänkt.. De började med att ja fattat pappa fel, de va i NORRKÖPING vi skulle hämta sakerna, 20 mil från stockholm typ..
jaja tänkte jag, spela roll..
Vi for iaf till övik på torsda kväll för att åka med y-buss ner till stockholm, gick bra tills jag vaknade 01,30 av att hela bussen skakade och sedan stod vi still, busschaffisen talade då om att vi tappad däcket? kul, fick vi sitta där på e4:an å vänta på en ny buss från söderhamn.. skit kul, somnade iaf om och vaknade i stockholm 05,45. Gick rätt smidigt ändå trots allt..
Min kusin hämtade oss på teminalen och vi for å kollade på deras hus och käkade frukost :) Mumsigt!
Sedan begav vi oss till Norrköping, efter många om och men så funkade sakerna vi skulle hämta INTE!! Så jag å pappa fick hela enkelt åka hem igen, utan saker.. Så jag var framme i stockholm 06,00, var i norrköping vid kanske 10,30 och var hemma 22,30 i Åsele igen..
Snacka om resa ;P haha!

Annars börja vi skolan på onsda, SUCK! vart fan tog lovet vägen? De possitiva är iaf att ja kommer behöva vara ledi en bit av fredan eftersom vi ska åka iväg till Östersund! Arctic cat cup äre som väntar :) Spännande! Börja redan på bli nervös vill jag lova, första tävlingen!
har satt som mål att jag ska klara mig i mål, tror inte på några bra placeringar eftersom de är första året å man kör med många bra tjejer :)
Men det blir en bra träning och sedan har man ju chansen att kolla hur alla andra gör så man har lite saker att ta med sig då man ska träna :)

Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan å tare lugnt en stund!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu