7 januari 2008

Idag är det onsdag och jag har faktiskt överlevt första skoldan efter lovet.. helt otroligt faktiskt! Fast jag trodde aldrig att jag skulle ta mig upp i morse, hade faktiskt velat somna om å skite i den här dan! men men..
Marica och jag for å fika idag :) de va en väldigt bra start tycker jag! Sedan gick vi ner på PK:s och handlade lite saker innan vi begav oss hemåt för att laga lite käk :) Alltid lika trevligt tesammans med babe!
Annars så sitter jag i lägenheten i vilhelmina och har just pratat med pappa om helgen, har tage ledigt på freda från skolan så vi kommer iväg till östersund så fort pappa sluta jobba :) Shit alltså, är redan små nervös alltså! hur ska de här gå?! De är ba ni håll tummarna för mig! ;P Men de blir nog en rolig helg iaf!


Nä nu ska jag lägga mig på soffan och glo lite på tv!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu