8 januari 2009

Idag ska jag åka hem! :) Härligt värre! Ska bli skönt att få lite sovmorgon imorrn innan man åker..
Sitter på skolan och ska ha sjukvård men jag sitter och tittar runt på internet bara.. har verkligen inte orken till att jobba med någonting känns de som! Vart så glad när jag upptäckte att emilia också satt å titta runt på internet men nu ha ju hon börja på jobba :S helvete!
Så det är nog lika bra att jag försöker göra lite nytta jag också! Ska ta med mig lite papper som jag ska läsa om hur man ska sätta kateter som jag måste läsa igenom innan nästa vecka så det blir ju perfekt att ta med sig imorrn i bilen :)
Man har ju iaf inget bättre för sig..
Annars så har jag suttit och räknat att det är 103 dagar kvar tills jag fyller år, jippi..! Känns fan som en evighet å nadja den lyckoostn som redan ha fyllt! Världen är verkligen inte rättvis ;P haha!

Nä nu ska jag ta och försöka göra en fråga iaf på sjukvården innan jag ska ha utvecklingsstörning..!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu