21 juli 2009

ojoj va dålig jag har blivit igen på att uppdatera bloggen!
Men men jag har mest bara jobbat faktiskt, dagarna ut och dagarna in..
Marknad har det också varit så jag har faktiskt tjäna mig lite stora pengar också under marknadshelgen :)
Va även på öltältet på torsda kväll, va ju tvungen att inviga det ;) haha!
Träffade Lill-Ante som hade förändrats rätt så bra efter han flytta ifrån Åsele när vi gick i 7an, Nadja va också ute så jag stod och surra med henne ett tag också, Emma J, kusin Erik, Veronica & Angelica m.fl..
Roligt å träffa lite folk :)
Annars så kommer det att hända så lite som möjligt nu 2 dagar framöver för jag är ledig och tänker inte göra annat än att bara finnas till! Ska se någon film och bara mysa i stugan hade jag tänkt :)

Nä nu ska jag springa ner och käka lite mat!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu