28 juli 2009

Idag är det tisdag och jag har slutade tidigt på jobbet idag, skönt för jag har verkligen behövt det!
Men det känns faktiskt riktigt tråkigt att efter helgen så är de bara 1 vecka kvar med jobb.. vill verkligen inte börja skolan igen.. det går så mycket lättare att jobba.. Åtminstone så kan man ha roligt då man jobbar med tanke på att man har pengar att roa sig med.. då man går skola så har man bara de där jävla studiebidraget och det är ALLTID  problem med att få det att räcka månaden ut och samtidigt ha lite pengar över att roa sig med..
Inte alltid så lätt vill jag lova!
Annars så har jag varit och ätit middag med Emilia idag på TG! MUMMA!! Det satt verkligen perfekt!
Så vi satt där och prata och 1 timme verkligen flög iväg.. man fattar inte ibland vars tiden tar vägen..
Sedan så har jag beställt en massa kläder som jag väntar på, jag hoppas på att få crosskläderna imorrn så jag kan pröva dem.. Kommer bli så skönt att ha tunnare kläder att köra i på tävlingarna / träningarna i vinter.. Man allvarligt DÖR av att köra i vanliga skoterkläder, vindtätt, bökigt & varmt.. Så jag hoppas verkligen att jag ska gilla kläderna som jag har beställt!

Sen så håller jag på att tagga inför ÖSTERSUND och DEAD BY APRIL på lörda ;) Kommer bli NICE!!!

Nä nu ska jag ta och sova, börja jobba 7 imorrn bitti!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

Hejdu. Nu har jag läst en massa inlägg sen tiden du bodde här. Nu är det så att skolan börjar snart OCH du SKA flytta tillbaka. Så är det. Ord och inga visor. Nu kommer du hem ! Punkt slut :)

2009-07-29 @ 21:54:20
URL: http://maricaaaa.blogg.se/
Postat av: emilia

vi måste göra om det :)

2009-07-31 @ 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu