17 juni 2009

idag är det onsdag, fattar ni hur fort det har gått dessa veckor efter jag börja praktiken?
Jag vill inte riktigt sluta vara på dagcenter, fågel eller vasagatan för jag trivs...!
MEN som sagt, imorrn börja ja jobba på åseborg igen, sedan blire att jobba hela midsommar helgen! Inte helt fel med tanke på att man får ju storhelgs ob ;) haha!
Känns faktiskt skönt att börja jobba där igen också, tjäna pengar och umgås med väldigt roliga människor :)
Sedan så ska jag jobba lite åt dagcenter också så att det är väldigt lite tomrum i vissa av mina dagar men som sagt, pengarna är något som driver!
Jag har redan börjat planera inför min första lön, jag ska faktiskt ta och unna mig en KLIPPNING och kanske färgning? ;P

Nä nu ska jag ta och bege mig till sängen och packa!
Börjar 8 imorrn och slutar inte förän 19.30!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu