22 juni 2009

Vilken dag alltså, började bra med att jag försov mig imorse så jag fick bara slänga på mig kläderna och rusa iväg till dagcenter!
Sedan så har jag försökt å få till radion i skodan, vilket inte riktigt gick som jag hade tänkt mig!
Fattar inte varför det aldrig går som de ska så fort jag ska göra någonting med motorer..!
Imorrn så blire jobb igen, delad tur dessutom.. Rätt skönt på sätt å vis men tråkigt på ett vis för hela dan flyger ju bara bort!
Får tänka på pengarna så går det nog bättre ;) haha!

Nä nu ska jag ta och njuta lite av musiken som spelas här för fullt!


Over and out...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu