28 juni 2009

gu va skönt det har varit och varit ledig i helgen! har verkligen njutit av helgen!
Bad på stamsjön, storuman + bad ikväll :)
Hoppas verkligen de kommer fler såna här helger!
Imorrn blire jobb igen, dubbelt som vanligt men på freda slutar min praktik, skönt säger jag bara! jag kommer sakna det på sätt och vis för det har varit väldigt roligt men som sagt det är tungt att först vara och jobba på åseborg och sedan fara på praktiken eller först va på praktik och sedan jobba på åseborg.. Det blir väldigt långa dagar!

Nä nu ska jag ta och gå ut i de fina vädret!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu