5 juni 2009

japp idag är det fredag och jag kan inte begripa hur fort den här veckan har gått alltså! Tiden bara flyger iväg ( inte för att jag har något imot de men.. )
i helgen far mamma, pappa å syrran till sundsvall på ikea så jag och katterna får ha huset för oss själva! Inte illa!
Så ikväll blir det en lugn kväll på soffan med film hade jag tänkt, men jag ska inte säga för mycket för jag vet ju hur fort planer kan förändras :P haha!
Ha beställt gitarr hero 3 som jag hade hoppats skulle komma i helgen men de kunde jag fet glömma! Så va tusan ska jag göra nu då? Jag som riktigt hade taggat inför de!
Aja jag får väl se om jag hittar något annat spel som kan gå å driva lite tid med!

Nä nu ska jag ta och glo lite på tvn :)



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu