12 mars 2009

nu äre ett tag sedan jag skrev men det är för att jag skrevs in på lasarettet i umeå på måndan, opererade axeln på tisdan å skrevs ut på onsdan..
vill lova attt jag längtar redan tills 5 veckor har gått så jag får ta bort ställningen som jag har fått! usch går fan inte att göra någonting.. man får ont om man sitter uppe för länge, ligger i sängen för länge osv..
så jag gör inget annát än att sova lr titta på tv.. skit tråkigt!
kort inlägg idag men de är grymt jobbigt att skriva med bara en hand!

hare bra!





over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu