16 mars 2009

Nu va de ett tag sedan jag skrev men jag har faktiskt ingenting att skriva om!
Jag går runt hemma med en ställning för axeln, som en mittela fast stum och armen står utåt istället för att ligga mot magen.. drygt vill jag lova & man kan inte göra någonting typ..
Går mellan tv, datorn & sängen hela tiden eftersom det inte finns mer att göra.
Jag saknar skoter körningen som bara den just nu! speciellt då man tänker att jag egentligen ska ha kört sm finalen snart! känns väldigt ledsamt att behöva missa den :( får fara och titta på den istället å heja på de andra tjejerna :)
Annars så längtar jag till den 15/4 eftersom jag då ska få ta bort ställningen å börja med rehab & till den 21/5 för då åker jag till London :)
Bli ett kort inlägg med det går så förbannat långsamt att skriva med en hand!


Nä nu ska jag ta & göra lite skolarbete!


over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu