3 mars 2009

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev men det har helt enkelt inte funnits tid..
Var iaf och gjorde halkbanan igår i Östersund, vi har 4 tjejer då vi började men redan efter det första momentet så vart vi 3 eftersom en tjej kuggade! Tycker grymt synd om henne alltså!
Men dagen fortsatte och eftersom vi har så få så fick vi köra lääänge vilket vi inte klagade på! Sedan fick vi köra var sin bil också, vilket man egentligen inte skulle ha fått gjort utan man skulla ha åkt 2 och 2..
Men jag hade dö skojigt med de andra 2 brudarna som var där och den här dan är absolut värd att minnas, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt känns de som..
Var absolut värt att kliva upp 3 för att fara klockan 4 igår morse till Östersund!

Komme hem till Åsele och åkte sedan till vilhelmina eftersom jag har körlektioner i veckan, ville hinna köra lite innan jag ska opereras på tisdag så man inte står och har hur mycket som hälst kvar sedan man kommer tillbaka! Det räcker med att körkortet skjuts upp för operationen redan, känns som 1000 år innan jag kan ta körkortet men aja, axeln måste ju som sagt fixas till.. få ta de som de kommer

Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan och plugga lite teori, finns inget annat å göra i lägenheten just nu..


Over and out..!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ah, de vet jag int :P

2009-03-03 @ 22:20:05
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu