5 mars 2009

idag är det torsdag och jag som hade planerat den här dan så bra och nu gick allt åt skogen..!
Fast jag förstår inte riktigt varför jag är lite halvt förvånad för det är ju min vanliga otur som spökar..!
Iaf så hade jag tänkt att fara på crossbanan idag och träna men ingen kan följa mig dit och min far godkänner inte att jag far dit själv heller.. Typiskt!
Känner mig lagomt förbannad vill jag lova!
Jag vill ju inte direkt sitta hemma hela dan heller så jag far nog på garage och skotar av mercan istället så kanske jag kommer på lite bättre humör!
Hoppas kan man ju alltid iaf!

Annars så sitter jag bara i min säng och lyssnar på musik, Molly kom upp på övervåningen och vart så lycklig då jag satt vid datorn eftersom hon tycker att då kan man passa på att gosa lite med henne också, vilket brukar innebära att några kan få lite knepiga svar på msn eftersom Molly kliver på tangentbordet.
Men efter ett tag brukar hon lessna och tar då sikte på täcket längst ner vid fothuset och jag vill lova att hon verkligen kan bre ut sig! Min säng är 140*200 och hon tar nästan upp halva sängen! Men hon är hur söt som hälst då hon ligger och sover min lilla katt, ligger på rygg och verkar drömma någonting för hon vifftar med fram tassarna.. hahaha!

Nä nu ska jag ta och se om jag hittar mig nån lunch och sedan bege mig över på garaget!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Trevligt att jag hitta till din blogg oxå! Ska jag allt vara och tjuvläsa ;)



Jag hade tänkt mig så ny som möjligt, så länge pengarna finns.. men blir väl en -06a, -07a.. 550 typ..

2009-03-05 @ 18:44:33
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu