10 maj 2009

Idag är det sönda igen, jag fattar inte vars helgerna tar vägen!? Eftersom de är sönda innebär det att det är Månda imorrn, suck säger jag bara!
Skolan knäcker mig snart känns de som.. Har ingen ork kvar till att sitta och skriva en massa uppgifter, jag vill börja jobba och tjäna pengar.. Göra nått vettigt helt enkelt!
Men de är lix förbannat flera veckor kvar tills vi får ta sommarlov..

Igår for jag och Jonas till långvattnet för att hälsa på min faster, min kusin och hans tjej, britt-inger och kenneth.. Vi spelade kubb och vi tjejer vann ju så klart.. lite tråkigt att killarna alltid ska förlora men ;p
Sedan så vart jag uppbokad chaffis åt Jonas, Sven - Y och Pontus..
De hoppade av på Pizzan och sedan drog de vidare på raggarklubben så jag å Pontus drog raggen på byn tills de komme ut igen..
Då hade även Jocke anslutit sig till "gänget" och de kände sig lite hungriga så de va bara å styra iväg till Vilhelmina för att de skulle få köpa sig något att äta.. Gick ju bra för jag hade ju iaf inget annat för mig vid 02 så..
I början på resan till Vilhelmina var alla på topp och sjöng med i musiken men ju längre vi kom mot Vilhelmina så vart de bara tystare å tystare.. Jonas som satt i mitten tystnade musiken å utbröt: Helvete nu är jag ju ensam som är vaken!!!
Skrattade för mig själv men sa inte så mycket mer..
Vi komme fram till Vilhelmina och stormade statoil, eller jag, jonas och Jocke iaf, Sven - Y fick vi inge liv i för han sov så jävla hårt så jag fattar inte..  Så han fick sova..!
När vi väl kom iväg hemåt så började de att jonas och Jocke satt å prata med mig men vi hann inte långt utanför Vilhelmina så sov även dem..
Så när vi komme tillbaka till Åsele så lämna ja först av Jocke hemma hos han och sedan for jag ner på gettot för att släppa av Sven- Y¨och sist Jonas.. Sen for ja hem för att äntligen få lägga mig i sängen och sova!
Vaknade imorse av att telen ringde,  jonas skulle ha bilen så de va bara å kliva upp å fara å lämna igen bilen :P

Så ha min helg sett ut, idag sitter jag ju somsagt bara i ångest att det är månda imorrn vilket har förstört hela min dag!
Nä nu ska jag ta och kika vidare lite på nätet...


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu