11 maj 2009

idag är det månda och tro mig det va verkligen värt att gruva sig för denna dag igår..
hatar verkligen måndagar eftersom de går verkligen aldrig som jag hoppats på.. Det började ganska hyfsat ändå med mycket skratt och nya planer men sedan efter lunch fick jag världens migrän..
For på apoteket och köpte migrän tabletter för att jag tänkte att det kanske skulle hinna dämpa migränen så jag kunde fara tillbaka på skolan..
Skjutsade iaf Marica ner på kyrkstan och vart där ett tag där migränen bara vart värre så jag tog beslutet för att fara hem till lägenheten och lägga mig där och vila..
Komme hem och la mig på sängen och vart liggandes tills klockan 18 ungefär,  sedan tog jag mig faktiskt upp ur sängen för att käka lite..
Har suttit och räknat lite matte och det har verkligen inte gått bra..
Hoppas verkligen de beror på att jag är nervös inför nationella imorrn för gå de lika dåligt imorrn som de gick ikväll så kommer jag verkligen garva när jag får tillbaka provet..
Så här dåligt har de aldrig gått för mig och matten..
Men aja, jag är bombsäker på att de beror på nervositet..

Nä nu ska jag ta och se om bbs:en kan fungera..


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu