26 maj 2009

ja idag är det tisdag och jag har just avslutat samhälls lektionen..
Har håltimme nu och sedan ska jag ha sjukvård men jag är ju klar med allt som ska göras så jag är alltså göralös, vilket innebär att jag ska sitta på skolan och glo in i väggen tills klockan blir 16.10 för att man ska kunna åka hem..
Aldrig säger jag bara!
Nadja och jag ska bege oss hemåt så fort vi bara får chansen.. Varför ska man sitta på skolan då man är färdig med de uppgifter som ska göras i kursen? De måste ju vara bättre att man får fara hem och göra lite roligare saker än att sitta här..
Men den här skolan verkar ju aldrig ha alla skruvar på rätt plats..!
Annars så komme jag hem från London i går morse vid typ klockan 03.00.. skit kul då väckarklockan ringde för att man skulle stiga upp 07.. usch vilken dag de var alltså, har aldrig vare så slö i hela mitt liv tror jag..
Men London resar var rolig, var på The London Dungeon som var väldigt intressant och roligt, man fick gå igenom en byggnad där olika skådespelare var utklädda och berättade om "deras" historia.. Som en kille var utklädd till Jack Ripper och berättade om honom osv.. Sedan fick man se massa tortyr saker som de använde förr i tiden och massa andra saker..
Man fick också åka The Ride To Hell som var en båttur som också gick genom byggnaden.. Riktigt fränt att de fick plats med så mycket under ett och samma tak!
Helt klart en sak som jag lätt skulle göra om! Shoppade lite också, vykort åt en massa och en ryggsäck åt mig själv.. Vill helt klart göra om en sån här resa snart, va verkligen skit roligt att se lite andra saker än Vilhelmina och Åsele fast jag tittar nog häldre runt i Åsele än i Vilhelmina..

Nä nu ska jag ta och fortsätta att kika runt på nätet!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu