3 maj 2009

ja nu är vi inne i maj! Tro de eller ej!
Helgen har iaf varit välbehövd trots att jag inte alls tillbringade mycket tid i vilhelmina alls under veckan..
Gick skola månda - onsda + att jag for till Åsele varje dag, inte direkt något vanligt eftersom jag har lägenheten kvar..
Men de gick det med!
Annars så vart jag chaffis på torsdan åt Jonas å Sven-Y! Men att vara med dessa 2 pojkar för att man verkligen inte får en tråkig stund! De förgyller verkligen tillvaron till max :) Absolut 2 vänner jag absolut inte vill tappa!
De bar iväg åt Svedjan där vi plockade upp Sven-y eftersom han var hemma hos Martina :)
Sedan skulle Sven-Y tydligen lära mig att backa efter bakspeglarna efter grusvägen, vilket jag inte alls tyckte lät speciellt lockande ;P Så de sluta med att jag backa in på martinas gård och snodde där.. Vilket säkert var säkrast! haha!
Sedan bar de iväg tillbaka till Åsele där vi plockade upp Jocke och drog sedan raggen runt byn..
Vid 12 for vi tillbaka till Svedjan igen och stannade där tills.. ja va nu klockan kunde ha vare..
Drog raggen på byn ett tag och sedan for jag hem igen..

Annars har faktiskt helgen varit rätt lugn, var till långvattnet igår en sväng för att hälsa på faster, där vi spelade kubb och surrade ett bra tag innan jag drog iväg tillbaka till åsele igen..
Idag har jag sovit HELA dan! Vaknade vid halv 1 men det är egentligen inte förän nu jag tagit mig ur sängen..
De senaste helgerna som chaffis och sena kvällar har absolut tagit sin rätt ;P men den här dan behövdes verkligen! Nu funderar jag faktiskt på att krypa tillbaka i sängen igen för att fortsätta läsa böckerna ur twilight serien  :) Ovanligt va? ;)
Imorrn bär de av till Umeå för en check med de på NUS om hur de går för min axel, själv har jag faktiskt lite frågor som jag tänker passa på att ställa och hoppas att jag får svar på och sedan ska jag ner på stan en sväng för att handla lite på gubbdagis ( clas ohlsson ) åt pappa innan jag ska hem igen..

Nä nu ska jag ta och krypa ner i sägen och fortsätta läsa :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu