8 maj 2009

hann aldrig skriva igår fast än jag hade tänkt det.. vet inte riktigt vars tiden tog vägen igår..  =/  Men aja så kan det gå..
Sitter på skolan nu och kollar på medan Jessica och Emilia jobbar med samhälls.. satan va skönt det känns att jag har gjort klart häftet redan.. så nu är det bara att plugga in skiten för att sedan ha prov v. 21..

Har matte nu klockan tio och jag har faktiskt panik eftersom vi har nationella åt veckan.. Helvete va de känns som man har för lite koll inför det.. Så de kommer att bli mycket plugg med matte i helgen, hoppas jag iaf.. jag vet ju att jag sagt så typ 1000 gånger förut men det har ändå inte blivit av..
Usch jag måste verkligen bli duktigare på att plugga ordentligt.. Hatar att jag bara kan sätta mig ner kvällen innan och läsa in det för att oftast klara proven.. är inte direkt smart men jag lär mig aldrig heller..
Hur ska de gå om jag ska plugga och får en bok på typ 1000 sidor som jag ska ha tenta på... hum?!
Vore ju spännande då om jag började kvällen innan..
Nä nu ska jag ta och fortsätta att drömma mig bort på blocket xD


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu