9 maj 2009

Var och såg film med Nadja och Emilia igår, Twilight filmen!
Älskar verkligen den filmen! Längtar verkligen tills 2:an och 3:an kommer ut :)
Vi fick låna Nadjas Johans lägenhet och vi dukade upp med chips, dip och godis i massor!
Men vi hade riktigt trevligt så de måste vi göra om!

Sitter och funderar på att räkna lite matte men det känns besvärligt eftersom jag säkert inte lär komma så mycket längre i boken... Skulle verkligen behöva fråga Lisa om ett å annat om den här jävla matteboken.. :S
Men snart så äre slut på matte B kursen, tack å lov!
Snart äre sommarlov också, vilket jag inte har något emot! Ska ringa Stig i veckan och se om han gjort klart mitt schema eller om de kommer sluta som förra året att jag fick schemat veckan innan jag skulle börja jobba..
Sedan så ska ja ju hinna få in praktiken också.. spännande säger jag bara.. Kommer verkligen få jobba häcken ur mig för att få de här att fungera!
Men men de ska väl gå på nått vis hoppas jag!

Nä nu ska jag ta och kila iväg en sväng!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu