10 november 2009

tro de eller ej men jag är vaken än å klockan är typ halv 2?
Okej de tillhör inte längre ovanligheterna men iaf..
Ha vare på garaget ikväll och bytt slidesen, fick hjälp av svensson & janne vilket va väldigt behövligt för jag hade aldrig klara de där själv vill ja lova! Pappa va naturligtvis också tvungen å hjälpa till lite ;P fast han skulle hem å sova!
Sedan så fick ja naturligtvis en kliande höger tumme så ja ( med hjälp så klart ) skyndade mig å skruva dit dämparna för att sedan provköra en sväng så klart :D
Kanoners!! det har verkligen rädda min vecka!
Om några timmar ska jag upp och fara iväg till Umeå..
Känns som jag nyss vare där men aja, ja ha inte så mkt annat val än å fara å se glad ut..!
Tur jag får trevligt sällskap och moraliskt stöd med mig så ja slipper fara ensam :)


Nä nu blire sängen som gäller!







Tro de eller ej men ja bjuder på uppdatering..!

Va som sagt i umeå på lasarettet idag, gick väl så där med tanke på att jag hade en infektion i hela axeln så det blir att käka medicin nu och sedan kommer träningen att stå still ett tag..
Ha ändå haft en riktigt rolig dag, trots att ja höll på slå ihjäl ett helt företag i umeå..
Fattar inte hur man kan säga ett pris och sedan då man ska betala så blir det ett annat?!
Fyfan va arg jag är! Tur de fick arbeta för att få fram grejerna som ja skulle få köpa iaf så de kändes lite för dem!!
Sedan på vägen hem bjöd en lastbil på ett stenskott på rutan!!!
Kunde de bli så mkt värre?!
Men när vi komme hem så for jag hem å käka, tog fram skotergrejerna åsså får vi å körde en sväng :)
Kanon kul och jag har verkligen fått träna vill jag lova!
Slog vad om att jag skulle lyckas göra en vurpa också, vilket jag lyckades och landade ganska så jävla knepigt :/
Sitter nu med lindad armbåde för den är stor som en fotboll just nu..
Inte så snyggt kanske men de bjuder jag på ;)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu