16 november 2009

måndag idag och jag gjorde det man absolut inte ska göra i början på veckan.. FÖRSOV MIG!!!
Så jag fick ta sena bussen till vilhelmina och samla på mig lite onödig frånvaro bara för att jag inte vaknade av att mobilen ringde.. typiskt!
Men aja, nu sitter man ju iaf på skolan så man ska väl försöka göra lite nytta nu snart..

Helgen har iaf vare kanon bra :) har verkligen haft super trevligt och längtar verkligen tills jag får göra om den! Fick träffa Camilla som komme hem från Östersund! Hoppas hon kommer hem fler helger nu ;D Va även på crossbanan och tränade freda & söndan, vilket var behövligt MEN det var fruktansvärt lite snö på söndan så det var inte så roligt å köra på grus och sten hela tiden.. Men det gick det med :)
Dock så vart de nå knas med mattan efter fredans träningspass så ja hade tur att min duktiga mekaniker kunde fixa de tills söndans träning annars hade de nog vare lite svårt att träna :/
Janne & Svensson följde med ut på banan båda dagarna och naturligtvis var ja tvungen å bjuda på några vurpor så de fick skratta lite..
Har typ 40000 blåmärken men de äre värt.. That's racing you know!

Sen så sitter man på blocket och drömmer sig runt, finns så mycket som jag skulle vilja ha men utan pengar så ä ju det mesta ganska svårt att få tag i..
Men jag längtar tills vi kan beställa tröjerna som Svensson har gjort, suuuper snygga!!! Kommer bli kanon alltså!


Nä nu ska jag ta och göra lite nytta! Ska uppdatera ikväll med lite bilder :)



Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu