17 november 2009

Måndan & tisdan är bort gjorda, tack å lov!
Vilket innebär att det snart är torsda å då blire Umeå å sen på fredan blire nog Östersund :)
Kommer bli kanon kul! Synd bara att man jobbar lörda och sönda annars hade man kunna stanna i östersund men de kommer fler helger  :)
Annars idag så hare inte hänt så mycket, fick lite tvär damp på skolan idag men Marica lyckades lugna mig så ja kunde hålla mig i skinnet..
Men samtidigt så blir jag inte förvånad över de som hände, lärare brukar ju kunna få göra hur de vill men vi elever ska fan inte göra någonting galet..
Usch nu bli ja snart förbannad igen ;P

Annars ska jag snart fara förbi faster en sväng medan min mekgubbe käkar så vi kan fara på garaget sen å fixa lite med skotern, tur jag har en sån bra mekgubbe för annars vettifan hur ja skulle klara mig :P

Måste ju bara berätta att jag har blive så duktig nu mera..
Nu går ja söråsele runt 1 gång per dag! Inte illa för att vara en sån latis som jag :P
Nä nu borde snön komma så de blir någon ordning på de här :)

nä nu ska jag fara iväg!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, hör av dig om du vill ha sällskap runt söråsele nån gång!

2009-11-18 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu