19 november 2009

Idag är det torsda och jag slutar om 2 timmar!! Då blire alltså HELG! Synd bara att man ska jobba i helgen :/ hade gärna vare ledig men..
Ikväll halv 7 så åker Marica, Petra, Ida, Lena & jag till Umeå för att se världspremiären av NEW MOON!!!!
Helvete va jag längtar alltså, kommer bli fett nice!
Sedan efter filmen ska vi fara hem igen.. Jag ska köra hem Marica och Petra till vilhelmina så jag tror att jag kommer sova ganska så bra imorrn då jag dessutom ska åka till Östersund och se bio :)
Så jag vet iaf 1 som kommer sova som en stock i bilen! :P haha
Kommer nog bli jätte trevligt iallafall tror jag, är ju roligt då man hittar på lite olika saker!  :)



Annars så ha ja faktiskt vare riktigt seg idag, skallen fungerar inte riktigt som den ska...
Har slage i knät i borden typ 34 gånger känns det som..
Min vanliga otur? javisst.. den förföljer mig alltid!
Nä nu ska jag ta och fundera vars marica har tage vägen..!



Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu